Friday, October 2, 2009

Suatu Hari di Hari Raya....

1 Syawal...hari yang dinanti. Alhamdulillah, selesai sudah sebulan Ramadhan. Mudah2an segale ibadat diterima. Habis Ramdhan + Syawal, maknenye duit pun byk yg terbang..ishishish..camne nak idup tuk nx gaji nih...tulah belanje x hengat...

Seperti yg dinyatakan sblm nih...1st day raye di umah mak abh aku..Sgt meriah sbb leh
dikatakan kesebelas ahli keluarga aku termasuk askar2nya balik kg. Walopun ade gak sorg dua yang tercicir sbb tak dpt ct raye..raye tetap meriah. Biaselah family besar cam family aku nih mmg susah tu dikumpulkan smua...tp memadailah yg ade tu pun dah ckp tuk melobangkan lantai papan umah abh...ckp tuk gedebung gedebangkan umah n jdkan tongkang pecah...heehe...

Bising..gamat...tu sumer satu kemeriahan pada aku dan aku bersyukur dilahirkan dlm keluarga besar yg penuh dgn hingar bingar....Gaduh2 dah jadi kemestian..dan skrg lah masenye tuk kami saling bermaaf-maafan....pastu gaduh balikk...


Banyak pic menarik yg nak show tp disebbkan aku terforget tuk copy dr akak n abg aku...make berbekalkan pic yg aku snap dr hp yg serba x canggih nih...so, ini jelah yg mampu aku tayangkan tuk tayangan umum...huhu..sedihnye...xpe satu ari nanti akan aku tunjukkan jugak di sini.

Wat mase nih..layanzzz jer yg ade nih.

Wajah kesayangan hamba...kurg ensem sbb sampin lupe bwk blk kg...siann die.
Keluarga bahagia....
Pasangan sedondon...same cantik..same padan...
Wajah2 kepenatan beraye... Menanti kalau2 ade bas lalu..kot2 bley tahan..

0 yang mengomen: