Wednesday, January 12, 2011

Minggu yang stress...

Kenapakah minggu ni mggu yg stress buat aku..
Tak tau sebab musabab..tp kemurungan melampau..
Serase-raseye spjg aku pregnant ni dah bape byk kali aku ditimpa kemurungan + ke"stress"an melampau.
Stess tgk PC...pening kepale, nak  muntah, loye sume ade...
Ntah hape kene ngan aku..aku sndiri pun xde jwpn..
Nak kate gaduh laki bini...xde lah pulak..elok je cam belangkas...
Kahhkahkkah...

Abes ape yg aku stress kan?
Tolong ingatkan aku..eh tetibe..
Tolong bantuwin aku...
Kenape? Kenape? Mengape?

Mcm perlu attend kursus Pengurusan Stress saja...

Ahhh..tensen...
Rasa-rasa semacam mahu ambik MC...
Lepak lepuk kat umah..membongkang dari pagi ke tgari...
Bangun tido, smbung tido dan tido lagi...


Rasa-rasa macam mahu pergi bercoti-coti...
Tapi baru saja memperabihkan duit bercoti2 di Melaka last month...

Rasa-rasa macam mahu cari gaduh saja..
Rasa-rasa macam mahu lempang org saja...

Rasa-rasa macam mahu tidor saja....
Rasa..rasa..

Aku rasa smakin stresss...

0 yang mengomen: