Wednesday, November 2, 2011

My suwiit home

Klu ditanya mana sudut kat umah aku yg paling aku suka... banyak kot... boleh kata living hall sbb kat situlah tmpat kami anak beranak menghabiskan masa bersama bermesra, bergurau senda dan bergelak ketawa.. boleh jugak kata dkt dapur sbb tulah tempat utk aku bersilat berkuntau menunjuk bakat dan kemahiran seni memasak yg tak seberapa ada. Pun boleh jadi dkt dining hall kot sbb situlah ruang utk aku menghidangkan juadah utk suami dan anak2.. dkt situ jugaklah anak2 aku dan suami terpaksa redha makan je apapun hasil bakat terpendam mama...or mybe dkt ruang laman sbb boleh jadi tempat lepak2 tgk anak2 bermain.. buang peluh pun ye jugak sbb trim pokok kat tanah sekangkang kera nun.

Maksudnya.... sume sudut dkt rumah aku tu aku suka sbb biarlah kecik atau besar rumah kami tu, itulah "taman syurga kami"... Tapi dalam banyak2 sudut yg aku suka tu, d'most besstt view yg paling aku suka ialah ... muka ais box aku kat dapur & dinding dining hall aku... nak tau sebab apa? sbb dinding2 itu dipenuhi aksi2 dan keceriaan wajah2 anak2 ku yg tercinta....

Nak bukak peti ais pun nampak muka anak2... even dkt peti ais aku penuh dgn fridge magnet dr mcm2 tmpat n alphabet FM, tp customized photo magnet nilah yg paling aku suka. PM ni aku beli voucher PhotoDelivery.com dkt MilkDeal. So, for 6pcs dptlah rege RM28..oklah tu murah dari harga biasa. Sekarang ni pun PhotoDelivery tgh offer voucher  for 6 pcs Customised Photo Magnet with 2012 Calendar + FREE 2 Photo Magnets + FREE Nationwide Delivery dkt MilkDeal. Lagi satu voucher dr BrilliantPrint pun dekat MilkDeal ... jom grab jom since deal is on.   
Ni pulak dkt dinding ruang makan. Kirenye nak mkn pun boleh hadap tgk aksi anak2... Time nk masuk dlm frame gambar budak2 ni jenuh bape kali filter sbb mcm byk st kott photoshot2 yg menarik... klu boleh sume nak tempek kat dinding tu..nak2 lagi gambar si abg Waiz yg mmg tak kalah bab action dpn kamera ni. So, nilah hasil dari persetujuan mama dgn abh dorg membuat pilihan... yg byk2 lagi tu kena taruk dlm albumlah jwbnye. Tu pun rasa cam kurang sesuatu...patut ada terselit gambar mama ngan abh duet tanpa anak2 kot.
~winkk... 
 
Kan ke suuwiiittt gituu...

Rase 'ceriaaaa utk kite aje..' je rumahku bila dihiasi dengan pemandangan2 yg mcm ni. Nak2 pulak cuci gambar pun dah senang skrg ni.. online je kan ... bersepah2 kat intenet yg provide service cuci gambar online..tinggal rajin tak rajin nak klik n uplod je lagi. Dua gambar besar tu pun adiah voucher dr eOeonline

masa menang kontez waiz dolu2..

0 yang mengomen: