Tuesday, June 23, 2009

Jalan Pasar..

B4 dis, aku citer pasal Pasar Kemboja..
N3 ni aku nk citer psl Jalan Pasar kat Pudu tu plak...

Aku pun x nah pegi Jalan Pasar ni,
tu sbb lah bile husby aku nk g cr barang kat sana..
aku gediks gak nak follow...
Klu ikut dia mmg maleh nye
nak bwk aku ngan bdk kecik tu..
susah cr barang katenye..
Ah, pedulik hape aku...

So,1st thing first. laju jer aku trus siapkan anak terune aku...
Tu umpan jer...klu dah berbaju br tu...
budak tu compom nak ikut apaknye..
Nak tanak kenelah bawak jugak.
Dan secare x langsung apaknye kenelah bwk jugak
mama bosannye nih...
Hehhee....

Nilah view dekat Jln Pasar ni..
barulah aku tahu byk bende leh dpt kat
Jln Pasar ni..dr spare part kecik2...barang illegal...
sampailah ke brg yg gabak2 especially brg letrik..
rege leh tahan murah gakk...
Yg aku pelik i-phone pun belambak...RM600 lak tu
leh caye ke??Mushkil gak tu..


0 yang mengomen: