Wednesday, June 10, 2009

Pak itam..

Tengah rindu-rinduan nih..dpt mms dr my husby..
Mak aii terkojut nye...Aii br g seminggu dah lain benar
rupe laki aku nih..
Jenuh aku tenang2..
Mmg la aku sedar husby aku ni x bp cerah tp nih
sikit cahaye pun xde.

Tulah asik kene training ngah panas je.
Kan ke dah gelap gelite + berkilat.
Mau pas ni kene pakai temulawak nih..
Heehe...cian die dah jd Pak Itam.
Kan dah tak encemm.

My husby di hari pembukaan sukan staff inter varsity di UMT..tah ape cenderati yg dia dpt tu x tau lak aku.

Msg from him: "Abh pun x sbr nk balik. Rindu gler kat mama n bdk kecik tu..." (Leh caye ke nih???)

Hermh nak tak nak kene tggulah pas game ri ni...
penentu leh blk ke tak ari ni.
Aku mintak2 kalah lah yer..
Ade aku kesah UKM x msk final??Pedulik ape aku.
Yg penting si dia yg terchinte dpt blk cepat.
Rindu wehhh...

0 yang mengomen: