Wednesday, June 17, 2009

On d'way balik kampung..

Apply cuti dari ari Jumaat sampai Selasa.
Nmpak cam ct pjg jer..padahal kene bahagi umah mak aku ngan
mak mertua, sudahnye dpt ler 2 malam je kt umah aku.
Tulah sape suh cr org dekat..kuikuikuii..tp lagi rela aku
camni setidak-tidaknye tiap2 taun dpt gak beraye dua2 belah umah.
Klu kene turn raye umah mertua pun, petang dah bedesup smpai umah
aku.Kan ke untung..kawin org dekat nih.

Mls mo blk mlm2..so, ktorg pun decide tuk bertolak pg Jumaat.
N atas sbb musabab teknikal, my big boss pun decide tuk bwk blk
kete kesayangan Honda E.G nye.Aku pun terpakselah menurut perintah
wolopun rs cam x puas ati je blk jauh2 nek kete tu..Nak wat camne
arahan bigg boss tu..xleh nak ingkar.

Tp agak malang sbb kuar KL trus kete tu wat hal..
Dr mslh air-con tup-tup membawak ke high temprature..
Maksimum..Nak tak nak terpakse kuar kt exit Bidor..
cr wokshop.Klu x, mau x smpai kg..kene lak tido atas hway ni...
Jupe le satu bengkel ni..pung..pang..pung..pang..
kat kul 6 br siap..sib baik dia x ketuk charge.
Nway kul 8.30p.m br le sampei umah..
Humang haii penatnye..Lega dah sampai kg.
Dah le lame nar x blk kg...tup2..sehari ktorg
on d road jer..Redha jelah camni jadinye.
Bior lambat asal selamat.
Ni ms ngah servis kat bengkel Mahadir tu...Naik berjangguit nunggu siap...

0 yang mengomen: