Thursday, July 9, 2009

Cerita ari Ahad..

Last Sunday...
biasalah klu ujung mggu nih mesti ade yg nk kawin..

Sejak 2 menjak nih byk lak aku dpt kad kawin.
Gamaknye musim mengawan skarng nih...
hehee...tak pegi..xleh gak sbb rate2 yg jemput aku
nih sume berpenat jerih dtg ms aku kawin dulu...
tp apsal la sume nye nak kawin skarg gak
sengkek aku nk bg prezen..hahaha...

Nak taknak kene gak pegi walaupun jauh..
Kali ni turn adik2 corse mate aku lak kawin...
yelah musim diorg dah smpai...
Hengat aku sorg je ke yg nak kawin..
org len pun nk kawin jugak..

Makenye...dpt le jumpe ngan kos mates aku ms kat uitm dulu..
bdk2 nih klu nak jumpe tem kenduri je..
klu nk wat gathering kem salam le..
lgpun klu wat gathering kat umah org kawin leh mkn free..
Jimattt....

Hengat aku kedekut sgt nak bg prezen...
berpenat lelah tau nk wrapping nih..
Tapi suke sbb pgntin ckp adiah aku len dr yg len...
Tgk le sape yg pilih...made in Thailand x men tau..
Nak tau isi kandungan kene lah tanye si mapelei...

Kat bwh ni sume muke cam budak2 je lagi aku tgk...lum der tokoh nk jd bini org...
Ni lagi satu...nmpak nar aku je tua sorg2...
apsal aku sorg je yg dukong anak??Dip Comp. Sc. Uitm Seri Iskandar 2002-2005...selebehnye tak dpt dikesan...Sume pun aku tgk mcm bebudak je lagi... camne nak kawin..

2 yang mengomen:

deeshizuka said...

cm bebudak takleh kawen eh? no wonder la i'm still single.. wahahahaahahah.

xeRoxiaTTe said...

dee - muke jer cam bebudak.hakikatnye..umo dah banyak.baik ko cr calon tem muke bdk2 ni.klu muke dah cm mak budak x laku dah heh.hehe..