Friday, July 17, 2009

Makan besar kat Tasik Idaman...

Nih citer last week ye..
Dah berkarat skit lah...

Nak dating n mkn sodap punya pasal..
So,aku pun dgn brani nye ajak my husby g mkn besar dekat
Tasik Idaman, Sg. Buah...
Bukan ape takut gak klu2 cadangan aku ditolak.
Tp..yezz boss setuju al-maklumlah aku yg kuar duit..
dia bawak je..so..ape ader hal??

Makan kat sini best tau..Nak2 lagi klu ko pilih
tmpat terapung kat tasik tuh..
mmg kenkadang tuh rase terapung2 skit lah.
Agak2 spesis yg mabuk laut tu..xyah lah gedik nk pilih
duduk kat situ ye...

Dah lama gak ktorg x dtg sini..
Bukan ape malas nak meredah hutan belantara nun...
Tp kali ni demi mkn sedapp...ktorg gagahkan jugak..

Wahh makan besar koo..
disebabkan aku yg belanje, make dgn itu aku brani
mengoder mkn besar2ann.

Nak mkn 3 org jer tp mengoder x hengat...
Mcm2 ade...kali ni ktorg oder nasik putehh + ikan pari bakar +
tomyam + ulam + sambal belacan + kerang bakar + kerabu sotong..
Klu bab2 kerabu kat restoren nih memamg mabeless...

Budak nih jer yg x reti2 nak dok diam...x dpt ktorang nk menikmati mkn2 dgn sesungguhnya..
Sempat la berposing skit ngan super bike..
Disebbkan malam n kamera pun x ckp canggih..so, x dpt le aku nk show view kt blakang tu yer.Excelly blkg tu ade tasik..dingin jer dok kat sini.
Kat sini slain makan...ko ley dengar dj berceloteh...buleh main paint ball..n memacam lagi lah..

nak tahu detail di sini yerr...http://www.tasikidaman.blogspot.com/

0 yang mengomen: