Tuesday, July 28, 2009

IKLAN FREE BLOG

Waiz berceloteh....

Nak citer skit pasal hobi abh aku ni....
sorg yg suka mengumpul kete...
pastu kat kete tu dia suka tampal-tampal sticker buat kolaj...
mcm budak sekolah buat assignment pendidikan seni...
tapi yg best nye dpt gak blog ni menepek kat kete dia...
buat la abh oi...asalkan bahagia...
dpt gak promote blog ni....
Ni masa mira L5 dia masih wujud...cantik gler kete ni lepas cat...tapi sayangnye abh aku ade minat lain lak...dia jualnye kete ni lepas cat...bestnye kete ni sbb ade iklan blog & terpampang nama aku sebesar alam...best ooo...tapi dh jual...itu yg tak best tu....

haaa....ni dia kete terbaru abh aku bersama sticker iklan free kat cermin....ni buat aku syg kat abh aku ni....baiknye iklan kan...siap tolong jadi model...tapi yg tak bestnye nama aku dah takde...abh tanak buat...mama tanye nape abh tanak buat nama waiz???abh jawab tunggu lah nanti abh cat kete kaler kuning dulu....wah jiwa muda tul abh ni...tak menyedor diri dah tue...abh jwb 'lum tua nor lagi'..'lum 30 lagi'...hahahaha...lantakla bah...janji bahagia...

0 yang mengomen: