Wednesday, November 11, 2009

Hadiah besday ku...

This year prezen...

Uppss...cite lame cume br berkesempatan jer aplod pics.. Bukan niat aku nak riak...bukan juge nak menunjuk...Tp terase sangat-sangat berbesar hati...

And I'm rite here juz 2'say "Thanks to my lovely hubby" bcoz telah menyeprisekan dan mem"prezen"kan isterinye yg tersayang prezen nih sempena besday aku yang ke ?? ( Harap maklum ye besday aku dah pun berlalu bln lps…makenye adiah nih pun aku dpt bln lepas…)

Dalam time kaseh tu pun nak jugak aku ngomel ni…
“Napelah susah2 membazir belikan aku ray-ban yg aku sndiri x tahu bape hargenye ni..tp aku syak mesti mahal kan??Hehehe…Padahal dia bukan x tahu aku ni bukan lah “stylo” orgnye...tp nak wat camne kan…klu dah Pereka Fesyen aku yg sorg ni dah adiahkan. Makanye haruslah aku sbg Isteri mengikut Stylenye. Klu ikutkan style aku…beli je dekat Downtown ke..Uptown ke...Chow Kit ke…Pasar malam pun melambak yg tiruan..alah yg aku dok pakai dedulu..x payah la nak Esprit2 bagai (Cewah nak jugak mention tue)… Pastu..duit lebih leh la beli ape2 yg patut tuk umah baru…tak pun buat beli handbag baru lagi…hehehe…ceis dasar tak tahu di untung betul...
Upss.. ampun maaf ye tuk suami ku…gurau je. Kang der plak taun dpn tak merase adiah besday lagi…

Anyway, Time Kasehh ye kpd sang suami ku…jgn serik bagi prezen laie. Lain kali klu nak bg prezen ajak mama skali pilih ye…( Leh pilih yg mahal2 tak?) Teng..teng..teng…"

Dah kate sepek baru...pagi2 on d'way pegi keje pun harus melaram....silau wehh..Nih namenye gile melaram...Agak sesuai tak??Skali pandang mcm mate lalat la pulak...

0 yang mengomen: