Monday, November 16, 2009

What is this???

Dah lama bangat aku nak publish video cenggini…tp nak menghasilkannye kemain susah lagi…Mana tak nye, asal aku nak rakam je video budak kecik kompem dia pun sebuk jugak nk pegang camera. Sudahnye aksi aku lak yg di rakamnye…Tak kan video aku lak yg korg nak tgk kan? Nehi..nehi...Bagus gak dia tak suka x-pose dpn camera ni. Itu tandanya tak kejar glamer…bagus..bagus…

Bagaimanapun aku telah berjaya memujuk dan mencuri aksinya…lalaalalala…Ni yang aku smangat nak tunjuk ni..

Memule kene tunjuk pic ni dulu…Ini adalah buku adiah dr Mak Ani@maksu nya lebey kurg sempena besday nye yg ke-2 ari tu. Time kasehh...sok-sok bagi lagi..


So...watching time..bijak jugak anak aku ni rupenye...
video

Ini lak bile dia dah busan asek kene soal je...
video

0 yang mengomen: