Wednesday, January 27, 2010

Jualan kain pasang kembali lagi...

Laii..lai...laiii...
Dah lame aku tak berbiznez kan???
Perasaan tuk berbiznezz membuak-buak kembali....
Kali ni aku nak jaja kain cotton...x kisahlah even kat luar tu dah lame n dah melambak2 org jual kain cotton ni... tp aku jual murahhh...hehehhh...yg nih aku tujukan pada yang benar-benar berminat...klu korg tak minat, i dun care...
Meh-meh jeling-jeling..pandang-pandang mehh...
Dah la lebey murah dari ko beli kat luar..dah tu lebeh mudah korg wat pilihan...
x yah susah2 bersesak-rabak..Rugi nye klu tak beli..

Sowy 2 say...pics tak byk lagi...kang ade mase aku top up lagi yerkk..
So,pd yg interested ngan kain cotton aku nihh..sila msg or calling2 017-609 1400 or ley gak ym ngan saye..k.
honey_craykezz@yahoo.com

Yang nih type : Japanesse Cotton - RM65...
JC 001 - sold

JC 002 - sold

JC 003 - sold
JC 004 - sold


Yg ni lak : Swiss Cotton - RM70...
SC 001 -sold

SC 002 - sold

SC 003 - sold
SC 004 - sold

Yang nih type : Thai Silk jalur - RM65...
TS 001 ( terdapat dalam pelbagai kaler)... - sold
Ape lagi...tok sh ler teragak-agak tuk buat pilihan, k..

6 yang mengomen:

Clark Pett said...

Kalau org bujang boleh beli dak kain ni?hehe

xeRoxiaTTe said...

Pett >> buleyyy...buley wat saree..hehe..x pun sedekah wat amal jariah kat aweks2..

..izza.. said...

nak thai silk...

xeRoxiaTTe said...

Bulehhh...nak wat hantaran erk??
Nak btul2 ke nak mein2 ni??

al-qamar said...

waaa... mcm berminat la dgn kain2 ni. yg tu je ke stok yg ada? kalau ada yg lain, nk nengok jugak...

xeRoxiaTTe said...

al-qamar >> buat mase ni stok ni jer yg ade. weeken ni, saya topup lagi stok baru ye.tp klu yg nih boleh oder trus.Area putra-mahkota - free delivery.anta by hand lagi.