Friday, January 15, 2010

Roasters Eating Day...

Penah dengar psl R.E.D nih?? Aku pun x penah tau kewujudannye b4 nih. Tp ade baiknye kali ni aku tau awal2. Jadi dptlah kami menikmati meal Kenny Rogers dgn harga yg lebih murah. Mana taknye, sempena Roasters day ni, korg boleh menikmati 2 set chiken quarter meal dgn side dishes mashed potato, coleslaw and cheezy macaroni pada harga 1 set. Means beli 1 set free 1 lah...tp bersyarat gak..kene pakai ape2 jer kaler merah..tu pun yg nmpaklah..Klu yg tak nmpak tu..tak pasti lak aku leh ditime pakai tak lam terma n syaratnye. Tak caye aku ckpp..ni hah buktinye.
Disebabkan nak mkn free punye pasal, aku yang domam nih pun gigih ler ke Alamanda Putrajaya. 1st time tuu mkn Kenny kat sinun..klu tak port biase ktorg kat Mid Valley or Metro Point je...Time queue n tgk sumer pakat2 pakai bj merah,br ler tingat psl syarat tuh..n seb baiklah secare kebetulan acik ni pakai tudung oren yg ala-ala merah gitu..so..kire memenuhi syaratlah. Klu tak, konolah tggu next year klu ade laie..dan naseb baik jugakk ktorg awal klu lmbat semenet, sah-sah ler berejam menunggu queue...
Aksi-aksi sbelum melicinkan pinggan..
Tgk kat blkg nunn...dah beratur panjang..dan aku yg tak sedar diri tu domam nak jugak bedal autumn spring tuh.
Sappp..sapp..sappp...setel..Ya ampunn sodap..licin pinggan aku...tahu dah klu masuk Kenny ni, mmg tak sah, kompom licin nyer pinggan. Setel bil..pueh ati sbb kene charge below 30 hengget.. klu tak sah-sah cecah 60 hengget ke atas..tulah aku dah gtau korg awal2..sape suh tanak pegi kan ke dah terlepas. Tggu nx time yer.
Pas setel mkn..g pusing2 Alamanda jap..sempat le test duduk-duduk kete Alza n Vios japp..Fuishh nengok boss cam bercite2 jer nak tukar Alza..Hua..hua..hua..mungkinkah???
K.cik..ko jgn gigit jari lak tup-tup tgk ktorg blk kg naik Alza Pearl Wite. Alza ko bile nak laie nk dpt??

0 yang mengomen: