Tuesday, January 12, 2010

Sketsa lakonan suami ku...

Hua..hua..hua..tak penah terpikir..terlintas or terdetik sedikit pun di kepale aku tuk melihat suami ku sndiri berlakon. Tp dalam diam rupenya dia mempamerkan bakat nya. Haaa..kat sini aku nak kasik korg tonton babak – babak tak jadi yg dilakonkan oleh suami ku dan rakan2 seopisnye….Korg mau gelak guling2...mau senyum kambing…aaaader aku kesah???Jom kite layan..Tapi nie yg bkn betul2lah...aksi-aksi tak jadi jer..


Aku tau mesti ade yg gelak tgk lakonan ni..sbb aku pun tergolak..Ishhh..ishh pandai sungguh warga2 JSB nih berlakon yerkk..Mantappp…terbaikk n klakau tak hengat. Ekcelli, lakonan ni dibuat sempena annual dinner Fak. Kejut yg diurusetiakan oley staff JSB. Pd pelakon2 yang aku knal..nih aku nak comment :-

1) K.Liza - wargh…mantap…terbaikkkk..sesuai tuk filem2 purbakala…tggulah production house melamar..ley dpt award pelakon terbaik tuk movie nih.
2) Tie…Yoya..yoya cik Tie oiii…ni cite Zaman Kesultanan Melayu…camno ley dayang2 ni ckp cam Zaman Kesultanan 1 Malaysia…pe pun tetap terbaik..
3) Cik Mal & Atehh – Hahahahaha…memane pun kompom x ley series..
4) Ida – Kontrol napeh nampak..hahhaa….pe pun tetap berbakat.
5) Cik wani kite – ade bakatt…buleh berlakon lagik tuk next time
6) Chidott – cayalah…x sangka uols sume der bakat.
7) Cik abe aku – Teng..teng..tengg..yg ni mmg tak leh nak series..sek golak jer mana nak hengat skrip. Patut ler reject..mmg sesuai jadik pak pacak jer..hulubalang terbilang…

Hehehhh…aku tau actor2 di atas yg telah dikomen oleh aku, compom hangin satu bdn dgn statements juri tak bertauliah nih kan…Cer suh aku yg berlakon..mahunye keras jerk..So, jgn marah aku publishkan lakonan terhangat korg nih dkt blog ni..Jgn mintak royalty pulak. Kire menjadiklah tu…klu tak,xkan ler leh ade request tuk korg in charge laie dinner 4 d’next year.. congratulations 2’ all.. Tuk sesape yg tingin nak tgk lakonan sebenar di sini yer. Kang aku tepek byk2 kat sini...slow lak blog aku nih..pastu kang kene marah ngan actor2 lak. Ampunn..

0 yang mengomen: