Wednesday, May 19, 2010

Bingkisan buat suami terchinta..ewahh...


Semalam, "18hb May 2010" besday my hubby..same date ngan besday UKM..bezanya, cuma UKM celebrate for 40th years old..tua 11 tahun dari hubby aku..so, buleh calculatelah sndiri betape tuanye hubby aku..hhahahaha...Blm masuk angka "3"...masih mude remaje lagi tuh..Oklah, utk suamiku yg terchenta, kat sini ade sepatah 2 kate yang tak terkate-kate..hahahaa..sila baca yer madah berhelah isterimu ini....wahh...wahh romantik gitew..

Picture Captions
[Caption.iT - Face in Hole]

"Happy Besday for my dear..Semoga peningkatan angka mengiringi kematangan usia. Mudah2an dikurniakan kesihatan berpanjangan...dilimpahkan rezeki dan dipermudahkan segala laluan...Smg kita lebih tabah mghadapi setiap saat...susah senang bersama sehingga ke akhirnya..."


Glitter Text @ Glitterfy.com


Celebration kali ni dlm kesederhanaan je...sorry yer bah, hanya mampu belanja di tepian Tasik Idaman sajorkk..Pezen pun blm kasi lagi...belum beli ataupun mmg tanak kasi???Hehehe...tak baik tau..Tunggulah yer bile finance kembali memberansangkan...

Taun ni juz agenda mkn2 jerk..x smpat nak buat surprise bagai...so, terselamatlah assistant aku dari agenda menemani aku mencari dan membeli prezen..xpe Yana, next time klu ade agenda tersirat aku invite ko yer..
Ni time ktorg celebrate n mkn2 kat Tasek Idaman..tu jer tmpt terdekat yang jadi pilihan...

Dekat atas meja bersepah macam2 menu yang dioder..mcmlah ramai sgt umat yg nk mkn. Dari nasik puteh, tomyam, ayam kunyit, kerang bakar, ikan siakap stim limau....masyukk tuh..jenuh nak bagi perabih tapi tak sia-sia memmang abess..
Smlm...besday boy (boy ke??Layak lagi ke??...Blasah jelah) jugak diraikan di opisnye..Dah jadi rutin mmg tiap2 bulan ade jelah besday boy or girl yang jadik habuan...So, bulan ni turn my hubby...yg besstt dpt mkn kek..
Kahkahkahhh...macamane buleh jadi "Happy Besday Mat Kasan" nih?? Jgn tanye aku, aku pun tatau..bile nama ni dah tukar lam surat beranak dia...yg pasti sedap jugak nama gelaran  yg dibagi tuh...Hahaha..Mat Kasan..Mat Kasan..

Dan ni pulak majlis yang mmg wajib buat besday boy or besday girl kat opis dia..Kire mcm tepung tawar jugak lah..Abess jadi tepung gomak dikerjakan oleh kengkwnnye..Aku dah tau awal2 lagi bende macam ni mesti akan terjadi...Aku tumpang sokong sekaki..Naseb lah sebab dia sndiri nakal selalu kenekan kengkwn yg lain..so, kali ni kire pembalasan lah..betul2 mandi tepung..

Antara mokcik2 yang bersuka ria menepung tawarr..pakcik2 tggu mase tuk baham KFC..
Sekian....cite utk besday boy...Selamatt sudahh 29 taun.

0 yang mengomen: