Monday, May 10, 2010

Happy Mother's Day

Selamat Hari Ibu buat sumer kaum2 ibu di dunia...
X kirelah ibu mertua ke...ibu susuan ke...ibu angkat ke....
Semua nye layak meraikan dan diraikan...
kecualilah ibu jari @ ibu jari kaki...

Selamat hari ibu buat diri aku sendiri...
walaupun anak aku panggil aku  Mama...tapi aku tetap ibu..ibu mithali pada ank aku...
Wakaakahhh kenyataan syokk sendiri...
Padahalnye ibu yang tersangaatttlah garangnye..
Mgalahkan ibu singe..

Xde plan pun nak celebrate...
maklum ler bulan ni byk sgt hari2 penting utk dicelebratekan..
Kang klu dah celeberate hari ibu utk aku, si abh menjeles plak.

Klu kat kg tu lain lah...every year mesti ada sambutan..
Aku plak every year..hanya mampu mengucapkan "Selamat Hari Ibu dan Terima Kasih Mak..kat corong hp je"..
Nak kasik ucapan live gune 3G..phone mak aku x ckp canggih..lgpun kg aku manelah hade coverage 3G bagai..
Ade yg kasik adiah..kasik kek...aku?? Hehehh..nnti yer mak. Seingt aku dah bertaun gak le aku x celebrate mom's day nih bersama mak aku.

Tp pg smlm..ngah syok layan mata...skali kakak aku kol..
bukan nak wish Happy Mother's Day...
Tp nak ajak g Hi-Tea Mother's Day kat Dynasty Hotel.
Wowww tarakucha..kucha..makan free bebb..harus jgn sesekali ditolak.
Pukul 1.30p.m smpai trus makan tak hengat..
Tp tak bape meriah sbb x ramai family aku yg ade..
Sok sekk...sembang..mkm..mkn..sembang...sampailah kul 4 p.m.
Time kasih kpd pihak penaja...

B4 balik tu smpat pulak ler ank terune aku memecahkan fountains kt depan aseana coffe house tuh...
Laju je tangan dia baling batu..dah ranap bende alah tu..
Ktorg plak laju je memblahkan diri dari situ...kang ditunggu maunye dorg mintak ganti rugi...jenuh aku..
Kang hajat nk mkn free dah jadi lain plak..
So, aku jeling2 jelah bile staff nye sebuk merepair mende alah tuh..
x dpt diselamatkan dah bang oii...ganti lain jelah...

Budak pantang bergambar...bajet ensem posing camtuh.
Aumm...aksi-aksi melahapp..
Ni jer peserta yang ade..x leh jemput ramai2...kang kopak lak penaja..
Tuh topi tinggi tue yang paling mahal tuh..itulah kakak aku merangkap cheff kat sana..sbb tu ktorg selalu dpt mkn free kat sane..hehee...

0 yang mengomen: