Wednesday, May 5, 2010

Get weLL ASAP, My son

Dah 2 ari aku mc..Ari senin ngan selase. Membe2 sumer pakat tanye kot teruk benar demam aku sampai kan 2 ari aku MC. Ekceli bukan omaknye yg sakit...tp anak aku yg sakit.Mlm ahad td meragam tak boleh tido..cek punye cek rupenye kene ulser mulut.
Yang tue macam aku ni pun boleh menangis apelagi budak 2 taun setengah yg tak tau ape2 mcm Waiz tuh..

Hati ibu mane tak tersentuh tatkala melihat anaknya hanya mampu memandang dan memegang mknn tapi tak mampu mengunyah dan menelan.Tambah menyedihkan bila tengok hero kesayangan terlena sambil memegang biskut atau merengek bila keinginan utk makan kek feberet dan nugget terbantut disebabkan sakit mulut..nak menyusu pun susah. Sudahnya, lebih rela berlapar dari sakit. Tersentuh hati..bila hero yang sangat aktif, layu..tak bersemangat tuk bermain.

Alhamdulillah, semalam dia dah beransur pulih..dah mampu makan..cume trauma sakit bila mengunyah, membantutkan sikit selera makan..Malam tadi tidonya masih belum nyenyak..mungkin disebabkan perut yg lapar. Hari ni abhnye tukar shift jaga. X sampai ati nak hantar ke Nursery. Hopefully, anak mama get well as soon as possible..bolehlah melompat,meloncat,menjerit,membebeLL...dan membebeLL...

Doakan Waiz yer..

0 yang mengomen: