Wednesday, July 14, 2010

Waiz...

ah lama tak publish kesah Waiz, kan??
Dah besar pun anak bujang aku yang sorang tu...
Dah semakin bijak...
Dulu sgtt kuat menangis bila hantar ke nursery...
Sekarang, kemain sebuk nak ke "school" nya...
Pagi2...selalu siap dulu dr aku..
Klu boleh nak pegi sndiri...xyah tunggu aku..
"Mama lambat" katanya.

Balik sekolah...ade je yg dibebelnya..
Kdg-kdg ktorg pun x paham apelah butirnya..
Kadang-kadang menyanyi...
Kadang-kadang bc doa..
Cite makan apa..minum apa kat school...
Bgtahu nama kwn-kwn..
Klu bawak makanan or mainan..mesti tuk kawan-kawan..

video
*Ups...tak tahu cmne nak rotate...sile rotate monitor pc anda utk mencegah ketelengan kepala anda...huhuhu..

Skrg dah pandai bc certain2 doa..tp ikut pelat dia lah..
Nak makan..nak tido mesti ajar dia bc doa..
Solat ngan ambik wudhuk pun dah buleh..pun ikut cara dia..

2 bulan lagi, Waiz dah nak masuk 3 taun..
Cepat betul masa berlalu...
Pejam celik..pejam celik sedar2 dah nak masuk 3 taun...
Rindu pulak zaman dia babybaby dulu...
sungguh comelll...
skrg..tentyunya semakin comeLL...

Dok mengulit manjakan yg seorang tue..sampai terlupe sesuatu..
Owhh...rupenye aku dah terlambat...
Patutnya dalam usia dia skrg...haruss dah ada adikk..
Klu tak makin menjadi-jadi kemanjaan dan ke"mengade-ngade"an nye.

Dah tiba masanya...
Bersedia utk 1 perubahan
Lalalalalla...

2 yang mengomen:

..izza.. said...

bila nk dpt adik si waiz nih...

xeRoxiaTTe said...

In progress .... under construction. ???? hahaha ....