Tuesday, May 19, 2009

Besday surprize...

Ade la kan org tu slalu ngate aku camni…
“Mama nih x pandai betul buat surprise!!”
Ayat lagi riak “Klu nak wat surprise meh blaja ngan abh meh..”
Xpe aku redha je…
Mentang2 ler dia dah berjaye ‘surprise’kan aku..
Nak-nak pulak adiah aku dah kantoy ngan die..
Ape dia igt aku nak serender camtu je…byk plan lagi ni…
Kite tgk sape yg lebey terkujutt…..

Hehehe…sukeeenyee ade org terkejut sbb
mlm besday tu…smpai jerk at umah…
ade candle light dinner…
Ari besday lak…tup-tup dapat cupcakes dkt opis…
Lagiks..msk opis laks tercongok lak prezen nih..

Nak tahu per isi nye??? Wah dah x pandang jam lame yer.
Yg lagi bezz time bukak beg…ade laks bende nih..
U see now sape lagi pandai buat surprize???
Kan ke dah terkujat…
So..nak ngaku kalah tak?
Gumbiralah tu..

Note : Jangan ingat aku kejam sangat x bagi adiah langsung kat husby aku nih…Pakej tau…Hehe..sukeee nye bile dia gumbira...

0 yang mengomen: