Tuesday, May 12, 2009

Terkenang kembali di saat aku bergelar isteri…

Tanggal 13 MAY 2006 – tarikh yg sampai bile2 aku x leh lupe.
Special date di mana ari tu aku telah pun sah bergelar Isteri kepada Mr. Zulhairi b. Yusoff.
Bangga rase…

Tingat lagi time tu, aku ngah praktikal kat UiTM S.Alam…hari Nuzul Quran…laling amik aku bwk g Kajang.
Ingat kan nape..rupenye nak g kedai mas….2 bentuk cincin dipilih. 1 tuk melamar..1 lagi tuk ari bertunang..
Wahh terujenye kirenye aku dah dilamar…

Dec 2005 ktorg bertunang…
Plan nak bertunang 1 taun…tup-tup..mak mertua aku nak percepatkan..
Nak tanak ikutkan jelah.
Sudahnye pas 6 bln bertunang…majlis akad nikah n sanding diadakan..
Hahh…time tuk ulang tayang pic lak..aii sesekali layanzzz


Time nie
dah SAH jd bini org…cume ngah berdebar lagi menanti si teruna dtg tuk sesi batal air smyg..


0 yang mengomen: