Monday, October 18, 2010

Jom Vote Waiz @ peraduan gaya adik bulan ini di Pa&Ma...


Vote for Nuzul Waiz Irtiza b. Zulhairi

Suke..suke (sambil lompat2) sbb penyertaan gambar waiz kt atas nun berjaya meloloskan dirinye ke list undian Peraduan Gaya adik bulan ini anjuran Pa&Ma. Tu baru masuk list vote blum menang..xpe2 berusehe.

So, motip aku cite kat sini, tak reti2 ke??? Tolonglah vote si comelku tu...tolonglah..tolonglah..ciss kire paksaanlah nih. Yelah, mana aci aku tgk pic lain sume dah riban-riban, puluh ribu pun ade tau..cisss tak aci..tak acii.. Tak kire nak fight jugak. Xpe masa pjg lg..selagi blum end of Oct, ade mase lagi. So, korang yg bace ni..or terlalu kat blog aku nih, x kire kene gak sumbangkan at least 1 undi tuk hero aku tuh. Pancing undi ke nih? Tak salah kan? Bukan aku mintak undi simpati pun. Peminat2 waiz especially cik ati, cik iza & cik ani, korang diwajibkan, ye. Ok, klu menang, kite share sesame....hahaha..share gamba sajelah. Cewah blum ape2 dah verangan lebih2 dah. Tu penguat harapan, kite kene yajkin BOLEHH.. Ewaahhh.

Ok, pada sapa2 yg tingin nak vote sile klik sini....klik lah oiii...klik lahh..jgn malas2..Ngah garang nih.

Pssshhh : Aku tak pakse tauu..tp klu korang sudi ape salahnye...hikhikhikk...

4 yang mengomen:

iEnA said...

Dah undi...huhu...comel sgt

xeRoxiaTTe said...

teng Q Ina..lurve u

-hatiku bukan pualam- said...

dah undi dah...heheheh byk i undi utk waiz tau...go waiz go...hehehhehe semangat semangat tau mama eh :)

xeRoxiaTTe said...

i love u mmuah...mmmuahh cik ati..cmtulah penyokong terbaikk.