Tuesday, October 12, 2010

Lagi-lagi citer raye.

Raye dah abes kan?? Tp nak jugak bebel psl raye.
Entry2 yg lepas citer raye kat umah omak aku..
Ni cite raye kat umah mertua aku pulak...

Mcm taun lps..umah mertua aku buat open house besar2an lagi...
So, blanje pun mmg secara besar2an...Tukang organizer dan penyeponsor besar semestinye kakak ipar ku dan suaminye.. Sorang lagi akak ipar menyeponsor cake mahal secret recipe bersama adik ipar ku..Dorang kaye2 bulehlah..Aku ngan cik hubby ku pulak hanye menyeponsor secara kecil2an... Fruit salad + aiskrim.. Ktorg kan smeskin skitt...so, sponsor pun bajet kicik2 saje..hehehe..bukan aku yg nak gitu..arahan suamiku..haruss aku akur..kang x psl2 kene copp melawan..kan??kan??

Menu malam tu...mmg byk. Sate saje beribu2...mmg mengah2 perutlah makan.  Aku..x buat keje pun..tahu makan saje. Tetamu yg datang pun mmg sekampung..so, dah mmg macam kenduri jugaklah malam tu. Aku rase, x ade lah tetamu yg x cukup makan..yg terlebeh2 mkn ade lah..klu tak, xdelah aku nampak ade satu makcik tu ngan ank2 dia berpinggan2 menapau...hehehe..xpe2 makcik..don't worry jgn malu jgn sogan..tapau jek. Aku pun x knal makcik tu sape..agak2 makcik kg sebelah kott..heheh..mintak mahap mokcik..terkate pule.

Dekat umah mertua aku..aku ala2 sopan skit nak bergambar..so, x byklah gambar aku mlm tu... Ehh...bukannye x banyak tp xde langsung.. So, x dptlah den nak tayang baju mlm tu. So, aku tayang2 pics ke"heppening"an mlm tu jelah...

Menu2 terbaikk yg menjadi serbuan malam tu...kek ni dah tentulah licinn..
 
 
  
Cik abe sate yg kene serbu...
Sampai sume pakat2 hangus di situ..tp tetap nan setia menunggu...
Pokcik-pokcik dan mokcik-mokcik yg menghadirkan diri...
 
 
Ni pulak barisan cucu-cucu Pak Ucop yg kesemuanye lelaki...pompuan 2 ketul sahaje..
"Adakah aku yg bakal melahirkan cucu pompuan ke-3 itu?? Tunggu.."
 
 Hero yang dah kekalahan..
 
So, tamat di sini citer raye di rumah mertua ku.

0 yang mengomen: