Monday, October 25, 2010

mengandung jek igt mamak

Asal mengandung jek cari mamak...asal mengandung je ingat mamak.
Ups jgn salah paham...igt mamak tu  bukan maksudnye aku terkenang-kenang dkt pakcik mamak tu..
Cume tekak aku jek terkenang-kenang...teridam-idam menu kat kedai mamak. Kes yg sama jugak berlaku ms aku pegnenkan Waiz.. Sbb tu lah aku ckp asal mgandung je tingat kedai mamak. Asal tingat kedai mamak je, aku tgh pegnen. Hahaaha...camtu lah lebih kurangnye.. Klu ms 1st pegnen, blk keje je nyinggah kedai mamak. mkn cheese nan + ayam tandori...wallahh..

Kali ni walopun blm sampai tahap hari2, tp dah 3,4 kali gaklah aku meroyan nk mkn kat kedai mamak. Pes time ri tu ms bln posa, on d way nk blk kg, raya..tgh jem2 buleh pulak aku mengidam mkn cheese nan... terpaksalah ktorg menyinggah buke pose dkt NZ di Wangsa Maju nun. Weken ni plak dah 2 mlm berturut2 aku membedal tosei...Gile mamak betullah..

Risau plak aku...deliver kang..kuar2 je blackkk. Fuhh mintak simpang, idung tinggi takpe lah jugak. Masa besalin kan Waiz dulu....tokojut jugak kuar2 blackk...padahal aku ngan apaknye xde lah blackk sesangat cume x bape nak putih jek. Cecewahh..Mase tu dah terkenang dah tu mesti penangan asek betape dkt kedai mamak je. Tp tu dulu...klu tgk Waiz skrg, ade je yg tegur putihnye dia...Even taklah putih melampau tp diragui jugak lah dtg putih dia tu dr belah aku  or bapak dia...Almaklumjelah ktorg dua laki bini kan tak bape waite-waite gitu. Hahahaha..klu camtu op kos lah dari aku kan?

Tak kesah lah putihkah, itamkah, cerahkah, gelapkan...klu dah ditakdirkan...nak kuar itam...ari2 ngadap muke cine pun, itam jugak jadinye. Klu nak kuar putih, ari2 ngadap mamak kat kedai mamak nun pun, putih lah dia...kan?kan??

Eehhh tp, dulu ms pegnen kan waiz aku kije kat opis cine...sbb tu dia putih kot..+ lagi muke pun chinese look..Hah..tetibe..nak jugak.

So, bb klu  nanti awk lahir black, jgn salahkan mama awak ni suke makan kat kedai mamak ye.. Wat eva black or waite, no pilih2 kasih. Sayang tetap sayang...

Ohhh tosei...my feberet...nak lagi....nak lagiiiiii...

0 yang mengomen: