Thursday, August 26, 2010

10 benda yg tetiba aku jadi tak suka..

Macam2 peel aku sejak dua menjak ni..jgn sesedap rase je kate aku ngengade..
Tak..tak...bukan mengada...ni pembawakan namanye.
Abeh camno dah gini kehendaknyee...layan jelah.

Dun like..dun like pun sesetengah tu kene buat jugak walopun ya hampunn...

1. Ai hate..masuk toilet opis..sbb kadang2 wangi sesangat sangatt. Kdg2 tu busuk la pulak.
2. Ai hate..masuk bilik air umah sendiri...sbb x suke bau sabun or body shampoo.
3. Ai hate..segale bende yg mendatangkan bau like sabun mandi..body shampoo...perfume..minyak angin..bedak..minyak rambut.
4. Ai hate..minum air..bg ler air ape pun.
5. Ai hate..makan buah..bau buah tu pun rs nak bueekk..
6. Ai hate..masuk umah apelagi dapur.
7. Ai hate..bau minyak masak.
8. Ai hate..bau minyak angin cap kapak..pdhal mgandung dulu tulah teman paling setia.
8. Ai hate..bau laki sndiri lps mandi.
9. Ai hate..deodoren.
10.Ai hate..mandi...tp terpaksa gak memandi kambing..klu tak maunye sume org x sanggup dok dkt ngan aku...mau jugak ada yg ckp aku bau kambing.

Owh nehi..nehi...sangat tak suka dengan sume di atas...tolong jauhkan dari aku..Klu ada yg datang kat aku..agak2 wangi tahap maxima tu silelah jauhkan diri sejauh lima nam ploh meter..

Haiiishh...ni pun bau opis dah semacam..terpaksa ku tahan Jebatt...

3 yang mengomen:

vagg© said...

cak. huuuuuuu saya masa preggy dlu awal2 dlu mmg kesian kat hubby, dhle member tuh 2mggu skali balik.. bila balik bini dia rasa nk tolak2 soh pegi jauh2. hahaha sbb xleh nk bau dia.

dan banyakkkkkkkk benda yg biasanya suka bau, bila preggy trus rasa cam arghhhhhhhhhh jauhkan darikuuuuu

MaMa aYiN_IcHa said...

hahah..bau badan laki mmg aku pun x leh elak..siap suh tido kat bawah gi..aku ngan ayin atas katil...dapur pun sama..dr mengandung sampai la..boleh kepak jari berapa kali ja ku masak...

xeRoxiaTTe said...

K. vagg >> Haahaa..kan, kan? Ms preggy bau laki lah yg paling x best. tp yg lucunye lagi tak tahan bau pas mandi. trus dan dan tu jugak buleh nak muntah...harus ku warning awal2 sila jauhkan diri anda.

Ieda >> Dapur dan toilet adelah tempat yg paling allergic..nak2 lagi tgk sinki + span basuh pinggan tu..rs mcm tgk tikuss..masak skrg dah diambil alih oleh suamiku nan terchenta.Syorrggaaa..