Tuesday, August 17, 2010

Yang di tunggu dah tiba.

Posto...posto...
Ho..hoho..barang yang ditunggu dah kunjung tiba..
dah lama bonar mengidamnya...dapat jua akhirnya..
Klu x dpt mau meleleh air liur ni hah.

Haishh mende alah apelah yg mak buyung ni dok ngidam2 ni..
Klu dah name mengidam haruslah yg pelik2, dan yg susah dapat,kan?
Barang dari jauh lak tu..nasib baiklah di zaman cyber ni ko klik sana..klik sini..
tup2 barang dah sampai depan mata..buleh beli on9...xyah gigih2 nak terbang jauh.
janji ko bayar...tggu seari dua, sok lusa dah de dpn mate.

Tara..
Apakah??
Handbag raya baru kah??
Xde makne nak ngidam2 handbeg cik kak oiii..

Ni hah mende alahnye..ikan terubuk masin sarawak.
Omak aiii..sejak dua menjak ni makanan pilihan aku yg masin2 sajork.
nak kena kawal jugak nih.
Last week dah siap oder pekasam dari kampung...masih kat adik ipar lagi.
Menunggu je nih..
nasib baik masih mampu bertahan..klu x tahan, lame dah aku cargas balik kg.

Well makanan idaman dah sampai..
x sabar nak balik umah masak. Cewah..
Padahal, dah tentu2 cik hubby yg jd bhn nih.
Aku??? Tgk dapur pun...bwekkkkk..abeh camno?

So, menu aku ari ni is...ikan terubuk masin goreng + cili padi + perahan limau kasturi...
Walllahhh...dah kecur air liur ni hah...x sabar rasanya.

"Bah..tolong masak ye bahh..."hikhikhikk laki aku jugak jadi mangse. abes xkan laki org lain lak kot.

Ade sape2 yg ngidam mcm aku...kot2 in case ade yg ngidamlah kan...beli je kat sini.
Gerenti cpt dapat..aku oder ari Jemaat, ari selasa dah sampai dah pun. diterbangkan dari Sarawak.

Ok..saya mahu pulang.

0 yang mengomen: