Friday, August 6, 2010

Terjawab sudah teka-teki itu...

Pernahkah anda mengalami simpton2 seperti di bawah??

Apekah maknenye klu anda mengalami simptom2 seperti di bawah :-

1. Badan suam-suam kuku rase cam nak demam.
2. Badan menggigil-gigill especially after mandi or kene aircond @ kipas.
3. Tak sedap perut...makan byk tak kena..x makan lagilah tak kena.
4. Kepala pening + berdenyut2...
5. Rasa letih + mengantuk yang melampau-lampaunye.. (rasa nak tido dan tido ...zzzZZZzzz...ni pun cam rs nak lentok je nih).
6. Tak bermaya...muka pun naik lemau..kadang2 mcm nak pitam.
7. Kerap buang air (tak kire lah kecik or besau).
8. Berdebar-debar.
9. Cepat lapar tp kurang selera makan.
10. Loya tekak...mual n muntah2...
11. Pantang salah skit nak nangis..huhuuuhuuu...emooooosiiii tak tentu hala.

Klu anda pernah mengalami simptom2 seperti di atas...sila dapatkan rawatan segera...
Kerna dikuathiri anda telah pun terkena penyakit buatan orang...so, terpulanglah utk berubat secara moden, tradisional, homeopati dan sebagainya.

Macam kes aku, aku pilih utk berubat secara moden..dan inilah jawapan yg aku dapat..
 
 Gamba x clear...buat2 nampak2 jelah ye..

En Doc. : "POSITIF...Tahniah. Bla..bla..blaa..blaa..."
Aku & my hubby : "Alhamdulillah...semoga semuanya selamat dan dipermudahkan."

Itu je yg mampu terucap di bibir, walaupun dlm hati ada taman...berbunga-bunga tulip, ros,lavender dan sebagainya...setelah anak bujang ku hampir berusia 3 taun. Ekceli dr last week lagi aku dah tahu cume tuk dptkan kepastian..haruslah serah pada yang pakar. Last week jugak aku dah kasi surprise same my hubby tp surprise yg kurang menjadik..haahaa..

Niway, perjalanan masih jauh..masih byk ranjau, dugaan dan rintangan. Masih terlalu awal utk aku terus berkata2..cukup skadar aku berkongsi berita gembira ini.

Terima Kasih ya Allah atas kurniaan ini sekali lagi. Syukur tak terhingga atas rezeki yang Kau kurniakan. Mudah-mudahan Kau berikan kami kekuatan untuk menikmati anugerahMu dan berikanlah kemudahan utk setiap urusan. Hanya padaMu tempatku mengadu dan berserah segalaNya. Ameenn..

P/S :
** Upss...utk simptom2 di atas, hanya boleh diguna pakai utk certain person jerk.. tak semua kes same yek..lain org lain ragam..so, tak jaminlah klu simptom2 anda dah same sebijik sejibun mcm kat atas tu tp jwbnye lain..jgn marah ahhh..kes tu maybe seswaii tuk aku jerk.

** Kawan-kawan..jom masuk Queue tuk next year newborn. Doa2kan kesihatan aku yeah..Doa korang makbul, insyaAllah.

7 yang mengomen:

dEe said...

pergh..tahniah! kiranyer ms g sunway ari tu da ade la ye?

Ieda Zakaria said...

Tahniah yer my kezennnnn...

..izza.. said...

wauuu...betul tekaan kite...yess..yes..tahniah

xeRoxiaTTe said...

dee>> Heehehe ms tu dah der tp lum tau. Kire ala2 bjangkit chunn lah nih.

ieda>> Teng Q..ikut jejak langkah hang lah nih.

izza>> Ko bab2 teka teki ni mmg pass.. get ready baju bb yerk..blingbling..

adalova said...

congrat!^_^

cuna said...

congrats kak an! akhirnye tercapai gak impian waiz nak ade adik :P take care

xeRoxiaTTe said...

teng q adda n chunn..chun sebaya lah nanti.heehe.