Saturday, June 26, 2010

Ari Sabtu yang bekerja

Bersiaran langsung dari lab Fac.of Economy...wargghh kene kijer ari Sabtu woii..agak bowing becoz tak buleh berhujung mggu di rumah or jenjalan.

Ekceli, ari ni aku kene stand by kat sini for new n returning students registration...Student Master..PHd... aduhh sentapp tgk weh...ade tuh yang mude2 lagi dah ber"master2'an...ade gak mak2 bapak yg smbung blaja. i very2 menjeles ngan dorang ni..Bila tgk dorang2 ni...sawan aku nak smbung blaja mulah dtg balik...mcm kene sampuk jerk dan2 rs tingin sgt nak blaja..Awal taun dulu ade gak aku riki2 couse n yuran nye..peh tu tgk cam mahal jerk..trus aku muziumkan saje hasrat dan pamplet tu..huhuuu...Plus lagi x ckp kekentalan fizikal dan minda nak buat part time study nih..klu btul aku wat part time maunye hari2 aku bersilat jerk..ngurus umahtangge, laki, anak same kije aku, ok. Tak sanggup buat masa nih. Tapi siyes wehh keinginan tu sgtt lah ade cume kemampuan je kurang...hakhakhakkk...

Blk pd kesah aku kat sini...
Kat sini dah jd 1 konseppp gitu..slagi student2 ni tak complete 1 Evaluation tu...jgn harap bleh tgk result...so, pakat2 la br hegeh-hegeh nak buat evaluation tu...ekceli ade 3 part sumenye..ceh sume main tick2 jerk haram bace soklan...haishh penat2 je weh aku msk soklan tu dlm data base...tp bile tang part lecturer, kemain pulak, nak2 tu bg mark paling tinggi tuk lecturer dorg...bodek ke??

Tp lepak2 kat sini tingat zaman aku blaja dulu...tyme nak cek result dedolu, punyelah bedoa ko..klu buleh malam tu siap2 wat smyg hajat..lebam2 dahi. Betape terbaikknye aku..ms nak amek exam ngan tgk result jelah..ishh..ishhh...ishh...malu aku..Tp best je aku tgk dorng nih..lam ramai2 yg dtg tu..xde sorg pun yg senyum kelat..sume pakat2 hip hip hoey jerk fpt result..ade yg dekan...perghh pandai gilelah dorg nih..Bilelah plak aku nk merase camtu.. TOlongggg bagikan aku smngat utk sambung blaja..blaja dan blaja lagi..Aku tgk membe aku yg sorg tu dolu2 espeem pun repeat tup2 skit lagi je nk buat Master..siyes aku jeles ngan ko.. xpe2 ko jalan dulu, nanti i folo u.

Okehh dah2 la for dis time....nnti aku bowing aku betape kat sini lagi..membebel dan membebel...
Hari ni skali lagi asben aku ditugaskan menjaga anak...sian dia..tp xpe becoz dorg dah beronok bermain boling...tggallah aku di sini..

Fuhh...nx week kene duty lagi ari Sabtu....registration lagi..
Xpe2 nanti aku nk claim byk2...daaa..

1 yang mengomen:

effadyaza said...

xpe waiz main & makan ngan nabihah...kebetulan bwk nabihah sama g bowling...hehe