Friday, June 18, 2010

Di sebalik stay back...citer blkg tabir

Pergh ngantuk giler..mata ini bagai digam2. Pukul 1a.m baru dapat kuar sarang...tu pun nasib baik ade seten2 keje yang boleh ditangguhkan ke hari ni..Klu tak mau berkampung aku kat opis nih...Tok tek..tok tekk...jam 2 lebih baru dapat tido...Pagi ni punyelah maha susah nak bangun. Sedap gile layan mata ditambah pulak sejuk ujan di pagi hari...mmg tarik selimut x hengatlah..

So,sbb tu pagi2 lagi aku dah hegeh2 menaip kat sini..nak segarkan mate yang makin kuyupp..hurup kat keyboard pun dah sayup-sayupp je aku nengok.

See...the list budak-budak dogil yang dah der rekod kat U aku ni tp hegeh2 nak apply lagi...Wutt ade kess tarik diri tup2 mohon balik..Ni mesti kes blaja pastu rase2 cam xleh pass je, so baik tarik diri sebelum kene dismiss..peh tu setaun dua epply balikk..bagus..bijak2..

Nampak ke??? Kesimpulannye..korang dah diterima..besttlah tuh. Jgn nak tarik2 diri lagi..luku pale kang.
List lain...uiii x dayo nak displayy...riban2 oii..nanti checklah UPU on9 ye. Pribate n Confidential...kang tak pasal2 aku kene ngadap..ten ten tenn...

Ni lak aksi boss aku..hahah dah penin pale n pale dah sangatlah berat mahu tido.. sebab tu sampai kene tongkat2 dah tuh...Cik boss ni jugak yg menaja makan mlm ktorg. Teng Q..teng Q. Harap2 cik boss aku ni x bace blog aku..Ewahh, camlah dia tau kewujudan blog aku. Dia tau ke?? Ampun...ampun cik boss ye..Bukan saye kutuk pun..

Haha...yang ni pulak opis mate aku tp len section..aku dok kat floor atas.. dia dok kat floor bawah.
Dah mengantuk bonar..xleh nak blakun2 lagi dah tahan mate..tido ajelah...seb baik ko tak terbaring kat bawah tuh..kan..Kantooyy aksi ko tido...Rambut tetap maintain yer bangg??
Ni lagi sorang opismate aku...Sangat tekun mengadap notebook itu...Blakun je lebih tuh padahal dok sibuk baca blogg...Hahah ko kantoyy jugak akhirnya bila cik boss tanye .... tgh buat per tuh??? Dgn sipu-sipu ko senyum simpul erkk..nak gelak pun ade..  igt cik boss marah rupe2nye dia nak ambik alih notebook tu sbb nak layan fesbuk dia plak...Kahkahkahh...
Aku n My Boss Kecik...tak ade gamba tuk dipamerkan becoz ktorg sangat sebuk membuat kerja... Kahkahhkahh..poyos saje..aku ade buat keje ke??? Ade kot..tolong oder piza aje...Cess igt teruk sangat ke aku...aku buat jugak tau...tp jap2 aku ngular..haha..

Sekian saja citer dari aku...nak g ngopi sebentar..

0 yang mengomen: