Friday, June 11, 2010

n3 dari hati yang luka...

Berhari hari aku rs sedih..rs give up...rs susah...rs down...rs kuciwa...dan segala rs yg seumpama dgnnya...

Ntah kenapa hati bagai tersentap-sentap..ade luka..ada sedih yg cuma aku saja yg tahu..cuma aku yang rasa dan tersiksa..Tak perlu aku sebahkan kenapa..juz keep it...

Ade motivasi yang aku dpt hari ni..saja aku tempekkan kat sini utk simpanan aku disaat aku terlupa...dan terleka...
di saat aku semakin goyah dengan bermacam dugaan dan rintangan...
juzz 4 ingatan tuk pedoman aku.

Kenapa mesti give up??
Give up itu adalah sifat org yg gagal...
dari dlm diri kena ada 1 usaha...
usaha utk perbaiki diri...
usaha utk lihat balik apa yg dh kita lakukan..
mesti kena sntiasa fikir bila kita kena marah tentu ada pnyebabnya...
org takkan marah tanpa sebab...

Owwhh apekah???Aku kena marah ke??Kena marah dgn Boss??No..no..no...ini bukan soal marah . Pedulikan ape assumption korang...biar aku je yg tahu segalanya..tp saat ini hati makin tenang..Terima Kasih pada yang sudi berkata-kata. Maafkan aku atas segalanya..

Byk kesilapan demi kesilapan...ntahhh..sukar utk aku berkata...yg penting harusss perbaiki segalanya.

Perghh..jiwang nye aku..apakan daya sekadar meluah rasa...menenangkan hati yg lara.

pstt...ade yg sudi nak taje aku g bercuti ilangkan gundah gulana??

0 yang mengomen: