Thursday, June 17, 2010

Huhu....bersarang di opiss

Bersiaran lansung (meminjam kate kunci Izza ) dari Bilik BIT Rafflesia..tapi aku xdelah lepak kat lab Apple cam skulah dia...wargghhh jam dah pukul 8.30 mlm..aku still lagi kat opis..macam tak percaye jerk. Verry d' pekeje cemerlang kan?? Nak tahu napenye aku kat sini?? Sbb aku kene stay back tuk prsediaan pemprosesan data UPU..

Yolah adik2 Sepeem, seteepeemm ngan matrik kan dok sebuk nak masuk U...Dok tertuggu2 kat U mane agaknye  dorang tercampak.. So, keberadaan aku di sini sobab eh nak masukkan data budak2 yang berjaye tulah...Banyak step ngan fasa2 nye,  nak masukkan data budak2 nih...der 3 ribu ++ sumenye. Oii adik-adikku, korang pe tahu?? Yang korang tahu, dapat surat tawaran pastu loncat2..jerit2 yeyeyye...dapat masuk U... Yang susah akak jugakk..cewahh macam lah tiap2 taun aku terjebak padahal nilah fes tyme lam idup..tu pun nk kecoh...

Orang Network, Operasi, Database...skit tak kecoh macam aku...Hahaha...sukatilah, blog aku..aku nk kecoh pun per de hall..Tapi best gak sesekali lepak2 smpai mlm macam ni..Hikhikk leh ngelat jaga anak.... Tp padan muka aku abhnye dah bawak anak dia g jalan2..silap2 mau aku abes keje nnti pun dia tanak ambik..nangess lah aku sensorang.

Tp nasib aku kali ni lucky skit sbb taun2 lepas, yg terlibat siap kene stay back sampai pagi.. Ktorg tak..boss dah kasi can smbg certain2 keje besok sajo..malam ni setel yang perlu2 sajo..x yah pening2 pale.

So, ade sesape yang ade adik badik, sedare mare, pakwe makwe yang apply masuk U aku nih? Klu ade, meh kasik no. ic, aku cekkan...tak yah korang susah2 nunggu surat tawaran..korang buleh jd  d'1st yg tahu..Lagipun surat tawara pun blum print lagikk...boss aku maleh nak stay back smpai tetgh mlm..I like U. De more i like u becoz u blanje mkn-mkn pizza mlm nih...nyuummm-nyumm...perut dah lapo mau melantakk.. daa..

0 yang mengomen: