Monday, June 14, 2010

Katak oh katak, kenape panggil ujan???

Uiii ujan lebattt kat luar tu...
Tak dapat nk cargass balik..sbb smnjak pindah rumah,
kenderaan terbaeeek ktorg ke opis adalah Motosikal Honda..
Tiada lagi kereta Honda atau yang se'import' dgnnya..

Naik motor bestt...leh jimat minyak...leh cilok2 tup..tup dah smpai..
x yah susah2 tekan brek nak melalui dua ke tiga pluh bonggol yang ade dr umah aku tuk smpai opis..
tak tensen2 sbb jam and tak yah susah2 kuar awal sbb nk meredah jam...dan naik moto romantikk woo..
tak perlulah aku nyatakan kenape yer...harap maklum..
Skrg aku cume perlukan 10 - 15 tuk smpai opis..
so, klu kuar lam kul 7.30a.m pun aku dah kire yang terawall la tu..
sbb tu kuar lagi lmbtt...hikhiikk..selagi bolehh...
sbb tu aku ckp naik moto adalah yg terbaeekkk dr ladangg..

Tp yg tak terbaeknye bile ujan2 camni...
terpakselah mnggu smpai ujan berentii...lain lah klu ko sanggup kuyupp..
Klu dulu zaman bercintan bulehlahh...jgn kate hujan lebatt,
lautan api lagi ku redah..cewahh..
Dah kawen, xde suh lautan api yg panas2 tu... suh redah air ujan yg sejukk ya amat tu pun mintak mahap..
Giler hape nak naik moto ujan2...
Bukan aku jerk..boipren aku tu pun compom x sanggup nye.

Hari ni br ade kesempatan nak layan tag opismate aku...
Member pun dah tanye..
Sorrylah yer terlambat sampai dahh tertimbun dicelah puluhan n3 ko tu..
Bukan ape saje tanak kasik ko menjeless...
Np ko tingin sangat nak tgk wajah tue akak ke?? Ko takut akak lagi cute di waktu tue ke??
Kan??Kan??? Xpelah sbb ko tingin nak tgkk...mari kite lihattt siape yang kene.
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Nilah hasilnye...wahh kagum..buleh tahan jugak rupe aku di usia emas nnti..Tapi tak aci nape mcm same je ngan rupe Dididudu??? Warghhh tipu...tipuu...x nak la seiras serupe...

 
Ni lak upe suami terchinta...haha..ko bayangkanlah dah tue2 berambut panjang lagi..dah tu buleh plak ber"mata" brown...Dah rupe mat salleh pulak laki aku ni bile tue ye..
 

Disbbkan tak pueh ati tuwe sensorng...so, aku nak jugak tag kwn2 lain....Kwn2, sile test ok..
1) Izza. Ko kan selalu berjiwe remaje..cer ko tgk mcm mana bile ko berwajah tuwe.
2) Chuna. Pengantin baru..penting utk uji kesetiaan meor.
3) Dee. berusehe..
4) Adda... adda kan comelll...
5) Mummy Ida ... ida buat tau..
6) Ina Kecik... kecik2 ko pun tuwe jugak nanti.
7) Ida ngah .. mak buyung..try tau...jgn malas..
8) Pett... tetibe lak nak jugak ko terjebak..

Ok sekian saje mangse2 aku hari ni...silelah buat ye..jgn malas2..aku tau korg sume cute miut ??? sile klik kat sini ye... http://www.in20years.com/. Lps buat, tempeklah kat blog korg, buleh compare sape terpaling comell..

Ok..sudah mau pulangg...alamak br setel satu tag,  didi dah tag lain plak..mmg ko minah tag lah...tggulah abad ke berape lak br akak jawab. Daa...

6 yang mengomen:

dee said...

abg zul cm mat saleh la plak.

xeRoxiaTTe said...

dee : Tu yang kene jage elok2 tu..kang makin tuwe makin tuwe makin jd rebutan plak.

Zulhairi Yusoff said...

hahah...mcm hampeh..ntah apo2 ntah..

xeRoxiaTTe said...

Bangge ape klu tuwe2 rupe cenggitu.

dd dudu said...

hihihi cantek dan hensem jek kite tgk korang bila dah tua, wahhh

Ieda Zakaria said...

sowi..sowiii...x dan nk buat lagi nie..belog pon x berhapdet lama dah..hehehe..