Wednesday, June 9, 2010

Bowling Tournament Impian Putra

Giler basi punye citer...hampir 2 mggu dah berlalu..
Gamba pun dah ditayang2 di fesbuk my hubby...
Tak kire nak citer jugak..citer heppi..citer yg buleh me"riak"kan diri,
harus dikongsi bersama...x gitew???

Xde mende pun...cume cite psl tournament Impian Putra mggu lps..
Aku sekadar jadi pemerhati....penyokong dan bodyguard my hero jer.
Dalam atii mmg tingin nak main jugakk...tp bile dikenangkan..sian plak
penganjur dan urusetia kena sediakan hadiah utk kategori bola paling byk
msk longkang tuk aku..lgpun sape lak nak memantau hero aku yang termattlah
lasaknye. Makenye, terpaksalah aku memendamkan saja hasrat dan bakat yg ade..
huhuuu..xpe sok, suh urusetia anjurkan lg tournament camni yer..

Games mmg meriah...sempatlah bersuai kenal ngan jiran2 baru..sempat ke???Hahahaa...
Sempat ke??? Dok sebuk jer main..hehehe...ape pun misi tournament utk bersua kenal dan mengeratkan suilaturrahim sesama jiran tercapai...Jiran2 yg blm pindah pun turut serta rasanya...
Betullah kata org..."Yang jauh kite dekatkan...yang dekat kite mesra-mesrakan".

Membaca tanpa permandangan pun cam x best gak kan...Umpama korang dgr radiolahh...dengar suare je tp x nmpak rupe ensem dj2 tuh...so, aku jaja pics spjg majlis...xdelah ngantuk sgt membace...
 
Ni pulak masa tournament dah berjalan...pergh masing2berusehe menunjukkan bakat yang ada..
Kalau kene turn player kat bawah ni, memang pin2 kat depan tu mintak ampunlah, 
klu boleh nak mengecikkan diri sbb x sanggup kena baling ngan bola dia...
Lane pun rasanye cukup game ley pecah..
Antara urusetia yang sangat sebuk di hari tournament...tolong lap peluh.
 
Oklah, the main topic aku dah cite...tp tu bukan ape yang aku nak highlightkan..
see..see scrin kat bwh tue..heheh x bape clear, xpe beralih ke d'next pics...
so, ckplah gamba blkg je..dah tahu kan sape d'champion tuk tournament tuh...
Tgk tu byk plak paparazi dok ambik gamba..cess cam artis plak. 

Pergh..tumpang bangge skali..bukan sng nak dapat tu..bertahun2..beratus2 game yang dah dimain...satu pun tak penah sangkut..tup2 buleh plak kali ni 1st prize, U...Apekah warga TIP x cukup powerr?? 
Anyway, veryy d' lucky day..walapun kemenangan tipis..lebih bape point je...tapi berbaloiii-baloiiii...
 
Nilah org yang paling sukerr dpt hamper tu..siap peluk tanak lepas..org lain pegang pun siap kene sound dia yg punye..
  
Nak gak menyelit.. Nak tunggu dpt sndiri..berjangguitlah...tp rugi gak aku x main sbb pengerusi TIP ade sediakan hadiah misteri...Hadiah tuk point terendah...Klu aku yang main compom aku yg dptnyelah...x kesah lah kan kategori pe pun, janji dapat hadiah...hahaha..
 
D' man of game?? Dah tentu2 bangge kemain tp contol2 je tahan  kembang idung tu..Buktinye, punye xcited bercerite sampai x menyedar...patutnye pas game tu ktorg ke umah abg aku kat Kajang..sekali member dah berdesupp ke umah lama di Sri Petaling...Aku??Samelah x menyedar sbb asyik sgt layan dia bercerite..Last2, gelakkan ajelah sbb dah nak sampai baru sedarrr...hahahahahaha.
Tak pasal2 tersesat nun jauh di sana...kesiann..

0 yang mengomen: